Mesela başlık fotoğrafımı başlık fotoğrafı olarak kullanmak bana ne kadar ağır gelir, bilemezsin. ONUN DIŞINDA. hadi çay koyalım.

13 Şubat 2010 Cumartesi

bana ne olmak istersin diye sorsalardı NİHAT DOĞAN derdim lan. adam huzur içinde.

Kido içerek tarkan dinliyorum. BU BİR İRONİ. -onüçyaşındakisivilceliperla

LAN ÇOK SIKILIYORUM. performansım düşmüş mesela. performans ne lan? BİLGİSAYARIM VARDI YA BENİM, açılmaya üşenen, klavyesine basarken adam dövdüğüm. o yok. garantiye gitti. gelmedi daha. gelmez o bence. yollarda çürüyecek falan. aslında 30 iş günü dolsa da şöyle hayvan gibi bir bilgisayar gönderseler lan. NE DERSİN?
Neyse. şuan kullandığım bilgisayarsa ablamın ergenliğine denk gelmiş, HAYVANİ BİR BİLGİSAYAR. sarı renkli mesela. böyle vurunca, vurduğun yer beyazlaşıyor, tozlar akıyor. toz ağa. TOZ. ayrıca klavyesi daha beter. ve kendini çok kuul sanıyor. ov yey.
Sonra ben bugün "Xd" insanlarla buluştum. beni recep ivedik 3'e götürmeye kalktılar. tam bunu denerlerken YONJA adlı siteye "ayRıja rejep ivedqe 12 kere gittm xD" diye blog giren kız aklıma geldi. ağladım. topalladım. başım döndü. düştüm. BAYILMIŞIM. KAÇTIM SONRA ORADAN.
uykusuzdan çıkan fırat karikatürleriyle sevgili olduk biz. HAYVAN GİBİ.
yeter lan artık, hadi

4 yorum:

  1. Recep İvedik 3'e gittin mi gitmedin mi, lafı dolaştırma? Eğer gittiysen... eğer gittiysen var yaaaaa... Duymamış olayım... İstersen tiyatroya git bir kere de, değişiklik olsun. (smonvio)

    YanıtlaSil
  2. yonja hala yaşıyo muydu ya

    YanıtlaSil
  3. yonjasına "recp ivdke 12 kre gttk xD" yazan kızın hikayesi geçen seneye tekabül ediyor. YONJA YAŞIYORSA BİLE YUMİYUMUNU ALSIN GİTSİN LAE.
    yorumları kimse okumaz nasılsa. BURDA AÇIK OLABİLİRİM. LAN BENİ ALMADILAR RECEP İVEDİK 3'E. küçük gösteriyorsun dediler.. kimlik al gel dediler.
    oha koçum. BOYUM NEDEN KISA LAN.

    YanıtlaSil
  4. LAN?!'a basanlara da kırılmadım değil lan.

    YanıtlaSil

Tarık Mengüç.