Mesela başlık fotoğrafımı başlık fotoğrafı olarak kullanmak bana ne kadar ağır gelir, bilemezsin. ONUN DIŞINDA. hadi çay koyalım.

21 Mart 2010 Pazar

iyi ki doğdun BEBİŞ

doğum günüm geçti lan.
onun dışında. SALI GÜNÜNE ÇÖZMEM GEREKEN BİN BEŞ YÜZ MATEMATİK SORUSU VAR.
hayır, fizik olsa, başka bir şey olsa, arkadan bakar yaparım, ANLATABİLİYOR MUYUM. ama matematik, işlem gerektiriyor.
yani.
bu arada. ünlü oldum http://www.15dakika.com/perlort#/user BEBİŞ. "sus BEBİŞ" adlı ÇIKIŞ PARÇAmla yeri göğü estiriyorum şekerim.
ya.
ne sandınız,
şu da 10 yıl sonraki ben'in size mektubu argadaş:
"selam BEBİŞ,
yıl 2020, MEKTUP MU KALDI SUSUN. SUS Kİ DÖVERİM. neyse, size 10 yıl sonra golf oynayacağım demiştim ya. golf devri kapandı AH AH AHA AH AH şimdi uzaya çıkıp dokunmatik topla golf e benzeyen salak şeyler yapacağız şekerim. aya benzeeeeeer yüreğim, ay AY MI KALDI BEBİŞ. ay devri de kapandı. dokunmatik samsung uydu yaptılar. beeyle dünyayı ışıldatıyor falan. neyse bay bebiş;)999999999999"
evet. ÖYLE UKALA Kİ, götüne golf sopası sokmak istedim.
dokunmatik uydu lan.
o değil de.
BEN GİDİYOM.
ÇÖXMEM GEREKEN 1499 MATEMATİK SORUSU VAR.
BİR ANDA BİRİ NASIL GİTTİ BİLMİYORUM.
BAY BEBİŞ.,,

edit:o değil de "çöxmem" gereken 1499 matematik sorusu olayı ne seksiymiş bebeyim.
çöxxx.
ÇÖZ LAN.!?!

4 yorum:

  1. möhöhahe şlasjkfash kim verdi o kadar soruyu sana yea. yegese kurbanıyam o kaa soru çözmem günde.

    YanıtlaSil
  2. ALLAH O SORULARIN BELASINI VERSİN.
    amin.

    YanıtlaSil
  3. yaxık la.
    çöxmem gibi.
    ama YAZIK.

    YanıtlaSil
  4. sanki çözebileceksin de... görelim bakalım. (trival)

    YanıtlaSil

Tarık Mengüç.