Mesela başlık fotoğrafımı başlık fotoğrafı olarak kullanmak bana ne kadar ağır gelir, bilemezsin. ONUN DIŞINDA. hadi çay koyalım.

28 Mayıs 2010 Cuma

Lan bi uğrayım dedim.

BİR ÇILGINMIŞÇASINA "İZLE" YE BASSAM DA BİRİLERİNİ İZLEYEMEMEM BLOGSPOT'UN KUĞL OLMAMA YARDIM ETME ÇABALARINDANDIR BEYLER.
O değil az önce o kadar çok incide gezdim ki "ağlama melis" i "ağlama reyiz" diye okudum. Sonuçta CcC Üşüyoruz Reyiz CcC.
Bir de üşenmeden moda blogu açanlar var lan. Salak mısınız afedersiniz. Kimse okumuyor onları lan. Sadece "ayh moda blogu RSM OLUUUUUUR" diye izlemiyorsanız şerefsizsiniz beyler.
Bir de şimdi bir kelime yazıcam ve o kelimenin harflerine tek tek nerelerde bulunduğumun linklerini vericem. Fakat şöyle ki [..Linkleri görebilmek için üye olmalısınız.. Üye olmak için tıklayın..]
Sadece üç sitede üyeliğimin olması ne kadar dışa dönük sanalla alakası olmayan bir insan olduğumunsa göstergesi beyler.
BOŞALDIM CAPSLİİİİİİİİİİİİİİİİİ.
Gidiyorum ben.
Arada uğrarım cnmlarm:) Conversee boynerde 100 liraa amaaaa kndi maaqazsnda dha paaahalı ordnn alnnnn :)
Bu arada 100. İzleyicime yarışmada başarılar dileyeceğim.
Hayat bir yarışmadır beyler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Tarık Mengüç.