Mesela başlık fotoğrafımı başlık fotoğrafı olarak kullanmak bana ne kadar ağır gelir, bilemezsin. ONUN DIŞINDA. hadi çay koyalım.

4 Haziran 2010 Cuma

Beren Saat Atkın Dakika "xDxDxzdxsEDSd"

Selam Beyler.
Ben blog şeysimi değiştirdim. Çoh iyi çoh da güzel iyi oldu tamam mı. Bu arada saat 10'da kalkıp ders çalışacaktım ben. Şuan 2'de çalışmaya karar verdim. 2'de de muhtemelen 3'te çalışmaya karar veririm. ULAN CUMA CUMA DERS Mİ ÇALIŞIR, ha işte çalışmak zorundayım o ayrı.
Şimdi az önce yakın zamanda kapanacak olan Gugıl'dan "ULAN BİR ŞEY EKSİK KALMASIN BİRAZ DAHA GÖRSEL ARAMA YAPAYIM" demem üzerine bulduğum bir resmi paylaşacağım değerli blogırlar;

Hah işte yanda gördüğümüz "MUSTAFA COLOR!" işi fothoşaflı nacizhane fotoğrafla bir kez daha Aşk-ı Memnu dışındaki Beren Saat'in ata benzediğini kanıtlamış oldum. Tipe bak la. Acaba bu fothoşaf harikası fotoğrafı görüp "VAAY NEGZELMİŞİM" falan demiş midir? Dese şaşırmam. Yılan. Yok lan çok şirin aslında da. Tipe bak la?
Onun dışında işte şey.
Ben ders çalışcam.
Güle güle.
Beren Saat sizlerle olsun.
Aeo.

He bir de ciddi ciddi HSBC'yi düzgün aksanla EYÇ ES Bİ Sİ diye okuyabilen ana ya da baba varsa Türkiye üzerinden siktirsin gitsin bu ülkeden.
Öperim.

5 yorum:

  1. ya bu blogun temel tema resmi sonra hemen altında beren saatin bu 8. sınıf kenar mahalle fotoğrafçısında çektirdiği resim olunca senin blog tam bir amele bloguna benziyo değiştirsene

    YanıtlaSil
  2. lan allahbelanıgaldıra rehey.

    YanıtlaSil
  3. Dudakları normalde bu fotoğraftakinden baya baya ince

    YanıtlaSil
  4. sen gene mi çıktın ortaya, twitter formspringi kapattın açmıcan mı? bi de ne ayaksın sen şimdi ya

    YanıtlaSil
  5. şukunu verdim. perlacıĞım.

    YanıtlaSil

Tarık Mengüç.