Mesela başlık fotoğrafımı başlık fotoğrafı olarak kullanmak bana ne kadar ağır gelir, bilemezsin. ONUN DIŞINDA. hadi çay koyalım.

19 Ocak 2010 Salı

eriyorum lan ibneler.

BAŞLIK ÇOK OTANTİK SŞKLAJG
ay o degil de, genşler.
ŞİNDİ SİZE ANLATACAĞIM ŞEYLER ÇOFANTASTİK. İYİ DİNLEYİN.
Şindi. Benim bi kuzenim var. AMA BENİ GEÇ DOĞURDUKLARI İÇİN KUZEN DEDİĞİM ADAM 26 YAŞINDA. neyse. bu adam afganistanda elektronik mühendisi falan. Bu Ankara'ya gelmiş. ANNEM BUNDAN BAHSEDİYODU, ay çok taş, orda burda kızlar BEHLÜEEL diye peşinden koşuyomuş, öyle biri diye. Hayır tanıyordum ama ben bu adamı en son 6 yıl önce gördüm, HATIRLAMIYORDUM. Neyse. ben bunu sanıyordum ki böcek gibi bir şey. gelcek bize mal mal konuşcak gitçek. Neyse. Bu geldi. Ve bahar abla. Ben 84'ten 4 düşen edebiyat'ım için hocanın verdiği talimat üzerine kartonlu pritli ödevimi yapıyorken, içeri, behlül sesi geldi beeyle temems mi. LAN dedim. neyse dedim. sonra annem "AY BİZİM KIZ DA ENTEL, BİZE GELİYOR DI BİDILS SORUYOR EHEHE AY BİZİM KIZ ERGEN Bİ GARİP BİZİM KIZ MAL" derken, du bi çağrıyım dedi işte sonra, ben de ANNE GİT. ÖYKÜ ÖLDÜ DE ONLARA. PERLA DA DİYEBİLİRSİN. HADİ. dedim. durdum. sonra skılmıştım proje yapmaktan LAN İÇERİ GİDİYİM DE Bİ SÜT DİLİMİ YİYİM dedim misafir olduğunu unutarak. işte. girdim. sonra bi baktım. BU. sırıttı bana. içerde de 2918490124 kişi. AMA SADECE O NET. ADI AHMET LAN İŞTE. O YAĞŞUKLU DENİLEN. Bu bana sırıttı. Gel dedi. BENİM 5 YILDIR GÖRMEDİĞİM BİR KUZENİM VARMIŞ BURDA GEL SARILAYIM DEDİ, öptü beni.
Başım döndü, ananızıskim diye evde gezdim, bana NABER dedi, böyle ona bakıyorum ben ksşfmgkdgj işte. sonra utancımdan terledim. orda diğer birinin babası vardı işte, o da diyor ki BU İLK YEDİ AY ERKEK SANILAN SONRA KIZ ÇIKAN KIZ MI AHAHAHAHAHAHAHAHA diye geziyor. ben de işte. EHE. diyorum beeyle. sonra bu bana baktı. "sen gs'lisin di ni?" dedi. EVET. dedim. AA KONUŞUYOMUŞ LAN DEDİ, NEYSE Bİ GALATASARAYLI OLMASI DÜZGÜN dedi. eridim. tansiyonum düştü. ÖLDÜM.
BU KADAR.
şuan içerdeler.
hala başım ağrıyo.
o değil sivilce çıkacak stresten.
TAŞ GİBİ LAN BU ADAM.
sarı.
saçları.
var.
ve
.mavi.
gözlü.
behlül lan bu.
ne diyorum lan ben.
neysegidiyimdeçaykoyayımbari.
özet: şuan içerde adonis kaslı sarı var. AYRICA MAVİ GÖZLÜ. ben de eridim. böyle.

1 yorum:

Tarık Mengüç.