Mesela başlık fotoğrafımı başlık fotoğrafı olarak kullanmak bana ne kadar ağır gelir, bilemezsin. ONUN DIŞINDA. hadi çay koyalım.

23 Ocak 2010 Cumartesi

siz genşler nasıl der bilemedim ki


BUNU KOYDUM

ERGEN OLDUĞUMU
BİLİN.

di ni lan ama. çoergen.
o degil de, uludağ sözlüğe kafam girsin. götler. bir entry yazdım hemen şerefsizin teki çıktı "ay 7. nesil pis" "yedinci nesilin sıçması" falan filan. YUMİYUMUNU AL VE SİKTİR GİT BURDAN.
ekşi bi kabul etsin lan beni, DÜNYAYI ELE GEÇİRİR, IŞIN KILICIMI GERİ ALIRIM LAN İDAREDEN. (haciz etmişlerdi)
onlar terslemez hem 11. nesil diye. bağırlarına basarlar. biliyorum ben.
OHA BLOGUMA GİRİP SÖZLÜĞÜN TEKİNE SÖVÜYORUM ÇOK KUUL LAN DAĞILIN.
sonra işte kar yağıyor diyorlar. bilemedim. KAR DEMEYİN BANA. DEMEYİN.
her yer bi beyaz olaydı lae.
ÇIKAYDIM DIŞARILARA.
KARDAN NİHAT DOĞAN YAPAYDIM. SAÇLARI KAMYON LASTİĞİ.
Sonra bi de az önce bi kız msnden "gçen frında pattes yioduk fırın sıck geldi çktık xD iirencm biliorm." dedi. "Ben çıkıyorum canıms" dedim. engelledim. korkuyorum.

Bi de sabahtan beri bunu dinliyorum lae biri içimde kalbimle bunu çalıyor gibi.KALBİM KEMAN MİSALİ GENŞLER. CÜMLE KURAMADIM. temem kenks.

Herkes blogırdan yakınıyor la bi de. Bilmem. Tumblr' da iyi aslında. EVET LAAAE.
neyse sözlüğe dönüp bana "7. nesil" damgası yapıştıran allahsız 6. nesil'in tüm enrty'lerini eksi oylicam. hadi.

emekli jedi.

edim edim edit:
İŞTE. NE DEDİM BEN. NE DEDİM.

3 yorum:

  1. kalbi keman sanmak?!

    YanıtlaSil
  2. bu iş iyice ilerledi canım, blog'a flört seansları fotoğrafları koymaca filan... hadi bakalım.

    YanıtlaSil
  3. Sen rahatmısın iyimisin ya?Senin gibi anasının doğurmayıpta sıçtığı gerizekalılara uyuz oluyorum bilesin.Ayrıca bloğunda yarrağımdan çıkardığım döle benzemiş.Ne siktirboktan kızsın.Gerçi sana kız demek doğrumu olur lan?Shemale seni hadi siktirgit amına koyduum

    YanıtlaSil

Tarık Mengüç.