Mesela başlık fotoğrafımı başlık fotoğrafı olarak kullanmak bana ne kadar ağır gelir, bilemezsin. ONUN DIŞINDA. hadi çay koyalım.

17 Nisan 2010 Cumartesi

MİM!!!!!1

Meliscik beni mimlemiş. Ben bunu ilk gördüğümde oturma odasına geçip Tavuk Dansımı yaptım, sonra ablam tarafından odama gönderildim. Ama çok mutluyum, melis beni mimledi laae!
Yerim lan.
Neyse.
Hakkımızdaki 7 şeyi giriyormuşuz şimdi. HEYCANLIYIM. Oğlum. Acaba yanlış bir şey mi yapıyorum lan. Neyse jdaskhf
  1. Pırasa severim. Kabak da severim. Ama hep sevmemiş gibi davrandım çünkü nerede pırasa sevmeyen varsa popisi tavandı. Her ne kadar sevmiyormuş gibi davransam da popim hiç artmadı lan. Neyse.
  2. Bak Melis üniversite için hesap açtırdım diyince aklıma geldi, minik kuul bir çocukken biriktirdiğim 50 liramı "Bankaya yatıracağım ver ver" diye verdiğim babam, 50 LİRAYI ACIMASIZCA HARCAMIŞTI. O gün bugündür para biriktiremem. Yok lan biriktiririm de. İnsanın annesi yemek yapmazsa, o para börgıra gider, KÖŞK DÜRÜMe gider arkadaş. Yapacak bir şey yok.
  3. Entıra bastıkça yanda 3- 4- şeysi çıkmasını sevdim. YENİ KEŞFETTİM BUNU DA. Söyleyim.
  4. Sesim yavaş benim. Sosyal fobi var bende. Tavuk dansımı o yüzden sadece ben biliyorum mesela, ayrıca purozak kullanmıyor değilim. Yalnız purozakım bittiydi benim. Neyse.
  5. Benim de hiç sevgilim olmadı mesela la. İşte. Öyle. Bunu açıklayacak bir şey yok. Öyle böyle değil bir madde bu. Bilemezsiniz. 17 YAŞINDAYIM ALLAHSIZLAR, 17!
  6. Şunu yazarken hakkımda 7 şey bile olmadığını anladım. Ne boş insanım lan ben. Ayrıca kimi mimlicem şimdi. AEAEAEOA.
  7. Toptan da korkarım ben. Bu arada. Beden dersini sevmem. Bir kere beden hocası bana şu topu kafana atarım suratında adidas amblemi çıkar demişti, tüm sınıf gülmüştü, bense çok üzülmüştüm. İşte öyle bir şey. Anladınız mı.
Şimdi mimleri dağıtçakmışız. Ben girdim, ne kadar mim göndereceğim kişi varsa hepsi yapmış bunu allahsızlar. Kendimi çok dışlanmış hissettim sonra geçti.
Kate Orange,
Selin,
NEWYORKGLAZER,
hadi sizi seçtim aeoo bebiş.
ay utanıyorum şuan fndkkm

4 yorum:

  1. 7 ye çok güldüm yea dsaklhfa

    YanıtlaSil
  2. oha beni mimlemiş tam 7deyken "lan ya beni mimlediyse..." diye düşünceler içerisindeydim lfdjsfidösdişlfsdş. yazıcam ama söz dflsş.

    YanıtlaSil
  3. 1'e ve 2'ye güldüm, 3'ü anlamadım, 4'e kaygılandım, 5'e "pas" diyorum, 6'ya "bu da geçer" dedim, 7'ye sinirlendim. (stione)

    YanıtlaSil
  4. pırasayı bi ben sevemedim la.

    YanıtlaSil

Tarık Mengüç.