Mesela başlık fotoğrafımı başlık fotoğrafı olarak kullanmak bana ne kadar ağır gelir, bilemezsin. ONUN DIŞINDA. hadi çay koyalım.

3 Nisan 2010 Cumartesi

sinüzit entelektüel.

Meraba ben gene hasta oldum.
Ya düşündüm de tıp alanında iki günde deşmediğim doktor kalmadı mesela. psikiyatriste bile gittim la.
neyse, sonuç olarak sinüzitmişim. alerajanlı (alerajan ne lan)(neyse cıbıl cıbıl işte) isimli hastalıklara yakalanmak bu sıralar keçiören'de çok moda mesela. KEÇİÖRENİN MODASI.
ölüyorum.
bana geçmiş olsun desenize lan.
hadi kib öpt aoe byys Xd
aoe..

5 yorum:

  1. geçmeiş olsun kelebeyim (:

    YanıtlaSil
  2. geçmiş olsun lan! (elvencos)

    YanıtlaSil
  3. haa tanımıyorum seni kim bu dengesiz felan diceksin:) bloglar arası yolculuklarımda rasladım felan dı filandi ekledim aslında bi geçmiş olsun demek için nedendir bu açıklama!

    YanıtlaSil
  4. sayenizde geçti. öptüm.

    YanıtlaSil

Tarık Mengüç.