Mesela başlık fotoğrafımı başlık fotoğrafı olarak kullanmak bana ne kadar ağır gelir, bilemezsin. ONUN DIŞINDA. hadi çay koyalım.

6 Aralık 2009 Pazar

ayyyyyyys.

yazı yazıcam diye sıçıyorum 3'tür onu farkettim lan.
GUGIL ÇIROM SIÇIYORUM'UN ALTINI ÇİZDİ.
işte öyle.

Sonra sabah katya beni uyandırıp "ÖYKÜ HANIM HAZIRLADIK HERŞEYİNİZİ" dedi. İşte gittim jakuziye uzandım falans. Muzsuz sütümü yudumlayarakstan.
Sonra da Behlül'ün kapısını elledim. İşte firdevs "ahahhs herşeys çoks güzels olcakss hahaha" diye güldü falans.
TEMEM, YALAN!
aslında:

Annemle babam sabah başıma dikilip "öykü hadi artık uyan lan arkadaşımslara gitcez" dedi. İşte ben de "YİA GİTMİŞEM BEN YİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİA" diye isyan ettim. Bu sırada işte muzlusüt içiyodum gayet.
Sonra ablam efsanevi bi şekilde telefon konuşuyodu SAĞIR OLMAK İSTEMİYORUM LAN DAĞILIN diye kapısına vurdum. O sırada annem geldi işte. "terbiyesiz, kapı mı dinliyosun sen!" dedi.
Dağıldılar.

Hayat kötü lan.
Ha bu arada blogumda bi sinsi var HER ŞEYE AZCIK DAHA ÇALIŞMAN LAZIM DİYOR.
Ona, burdan, NEDEN.
Ona, burdan, SENİ BILACAĞIM OGLIM.
Sinsi.

Neyse işte o sinsi yüzünden ben bi üç hafta falans yokum.
Öyle.
BLOGUN YENİ ŞEYİ DE İĞRENÇ OLMUŞ BİLİYİORUMS.
Düzeltcem lan. SISIN.
hadi şindi yoholuns.

2 yorum:

  1. Hala doğru dürüst bir "tepebaşı" kuramadın şu blog'a. Rakip blogların da var, unutma. Okuyucu kaçabilir.

    YanıtlaSil
  2. okuyucu dediğin 30 vicdansız. Biri de girip girip azcık çalışman lazım diyor mslşkfdmg vicdansızlar.
    tepebaşı ne. kurcam ondan. KAÇMASINLAR.

    YanıtlaSil

Tarık Mengüç.