Mesela başlık fotoğrafımı başlık fotoğrafı olarak kullanmak bana ne kadar ağır gelir, bilemezsin. ONUN DIŞINDA. hadi çay koyalım.

31 Aralık 2009 Perşembe

CİNGILI BELS.

Genşler şindi baktım herkes işte AY BU YIL BEYLEAA falan demiş, ne lan ben de diyeceğims. Mesela. Ben bu yıl. Hayatımda ilk defa süt dilimi yedim, çosevdim, GEÇEN SÜT DİLİMİ KOMASI GEÇİRDİM Bİ DE, bunu biliyor muydunuz? Sonra ben bu yıl entel oldum. Ket pavırla tanıştım. Chan benim kenks. Ehe. Ve bu yıl hayatıma çobüyük bir şey girdi, 31 ARALIK YEMEKTEYİZDEKİ İKİZLER. İşte. Onlar. Bi de üç çocuğum oldu, mandalina karşılığı hepsini sattım! VE BEN BU YIL EPPEK YEDİM ÇOK.
Çogereksiz şeyler bunlar.
Neyse.
2010'da (oha 2010 yazması çok güzel oluyormuş lan 201021020 ehe. ) bissürü süt dilimim olsun lan.
bi de, 2010 da, bol bol, güliyim, bi de sözlük yazarı olayıms lan, NOLUR LAN, benim yeniergenlikten beri en istediğim şey lan!
şindi gidip minyatür kenan imirzalıoğlu'larımla çay partisi yapacağız. cağız. yağız. hepimiz yağız. ehe.
haydi.
deli gönül ister ki buraya KIRMIZILI fotograf koyiyim, hayır lan, dağılın.

BU ARADA, 31 aralığın en güzel esprisi "Aaaaa bugün ayın 31'i lan.. Aralık 31 çekiyormuş!!!". ama. işte. çokaşşalıyoruz. ALLAH SENEYE GÖRÜŞÜRÜZ'ÜN BELASINI VERSİN.
bence 31 aralık esprisi de kötüymüş.
Bu arada;

2010'da AŞURE GÜNÜ OLMASIN.
hadi.

1 yorum:

Tarık Mengüç.