Mesela başlık fotoğrafımı başlık fotoğrafı olarak kullanmak bana ne kadar ağır gelir, bilemezsin. ONUN DIŞINDA. hadi çay koyalım.

20 Aralık 2009 Pazar

düşündüm de. marsta iyi la.

az önce eski kayıtlarımı okuyodum, osuruklu bedriye vardı işte. ben bunu eksik anlatmışım lann!!
şindi aslında kadın saldığında, bu dayı, ABARIN diye bağrıyor tamam mı, kadın da RINDA RIN diyor, iştöyle.

Bi de odamın kenarında bir anı olarak sakladığım pötürgeyi (işte geçen mayıs ben bunu öldürdüm terlikle. sonra odaya girememiştim. işte unutmuşum onu çekmeyi NEDİR Kİ) kaldırdım, neyse işte, tavla çektik lan. işte mars oldum falan. takılıyordu odada, nebiliyim şey dedi en son, "harap ediyosun kendini cınıms" dedi.
Sonra.
Ben de. Onu. Mars'a. Gönderdim. Öyle.

Bu arada bizim evde herkesin hakkındaki tek bildiği şeyin KOMŞUMUZ olduğu, hakan adında bir çocuk var işte, SEEEEEEEEEKSSS diye bağırdı az önce. falan.

sahi mi la?

bentavlabilmiyorum.

2 yorum:

  1. oha yetmişiki olmuş lan!

    YanıtlaSil
  2. ben dedim ya emekli olmicam diye, pusuya yattı sinsi.
    EMEKLİ OLUCAM DEDİĞİM ANDA GERİ 5 FOLOVIR AZALICAK O.
    olmuyorum emekli falan!

    YanıtlaSil

Tarık Mengüç.