Mesela başlık fotoğrafımı başlık fotoğrafı olarak kullanmak bana ne kadar ağır gelir, bilemezsin. ONUN DIŞINDA. hadi çay koyalım.

24 Aralık 2009 Perşembe

sevgili corç ve maykıl

ALLAH BELANIZI VERSİN.
bi kere. corç. allahsız. vicdansız. lan. LAN. para ver lan.
sonra. maykıl. gurursuz. mal. yüzsüz. lan. LAN. para kazan lan.

ben hergün HEY CORÇ VERSENE BORÇ OLMAZ MAYKIL YANDAN KAYKIL diyip zıplayıp eğlenen ergenleri,
görmek zorunda mıyım ha? bu mu hayat, bu mu tineyçlik!!! BU MU?
şindi, lets biğ tu dı adam. bi men. ADAM OLUN LAN.
hadi.
yokolun.
eriyin.
nebileyim gidin.

bu arada beste yaptım la ben, heey corç versene borç olmaz maykıl, KIL.
maykıl diye isim mi olurmuş lan,

4 yorum:

  1. sitenin yeni başlığına alışamadım ve hiç sevmedim: "çoharadım ama bulamadım" güzeldi bence.

    YanıtlaSil
  2. profiline girmeye üşenen öykü25 Aralık 2009 07:16

    öyle mi yapiyim lan. iyi dur. öyle yapiyim.

    YanıtlaSil
  3. öyle tabii ki. ağırdı, felsefiydi. okuyan önce şöyle bir löpçük gibi kalakalıyordu, sonra iç hesaplaşmaya gidiyordu... bun ne la böyle hacı dükkanı camekanı gibi.

    YanıtlaSil
  4. tamam lan dur degişiyim de, ERİNDİM Bİ AN. şablon falan nolsa lan.
    bu uğursuz geldi ayda bir izleyicim artıyo dağılın onu yapıcam kşsljkaslhgnb

    YanıtlaSil

Tarık Mengüç.