Mesela başlık fotoğrafımı başlık fotoğrafı olarak kullanmak bana ne kadar ağır gelir, bilemezsin. ONUN DIŞINDA. hadi çay koyalım.

26 Aralık 2009 Cumartesi

ebeninkisi


Gençler. Bundan sonra demokrasikkutuluoşeyler yok. ÇÜNKÜ KIRILDIM.
Sonra erinmeden üşenmeden bugün şablonumu falan deyişcem ben. naber?
bi de yandaki fotograf var, ÜSTÜNE TIKLAYINCA ADAM OLUYO O. DİS İS SIPARTA.
BAS ONA.
GÖR.

bilmiyorum.
şindi mandalina yiyip sıvıklancam gençler.
o kutulardan mı koysam lan geri?!

o degil de, yandaki resimdeki VAROŞ GENÇ beni benden aldı. Öyle bi sivilcemi yazmış ki lan. sivil cem lan. cem sivil ağa.
hadi.

4 yorum:

  1. sivilce ne arar la bazarda??!
    (benibul)

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. bu kayıt yazar tarafından kaldırıldı mı.
    neyse.
    beni benden aldın guplan lkfjn!

    YanıtlaSil

Tarık Mengüç.