Mesela başlık fotoğrafımı başlık fotoğrafı olarak kullanmak bana ne kadar ağır gelir, bilemezsin. ONUN DIŞINDA. hadi çay koyalım.

12 Aralık 2009 Cumartesi

Benim de üç çocuğum vardı mandalina karşılığında sattım. YALANSÖYLEDİM.

Az önce işte bloga giriyim lan falan diyince, ehe, mandalina yiyodum işte, MANDALİNAMI ÇALDILAR.
Sonra cuma namazında meksika dalgası yapan insanları düşünüp eylendim. İşte gülücem diye kafamı duvara çarptım. Sonra. İşte. Aklımdan hayatım geçti falan. AMA ŞU GEÇTİ. DİREK ŞU GEÇTİ:
Şindi, bayram ziyaretindeyiz tamam mı, bi kadın var hafızasında bi şey varmış işte alzaymırımsı. neyse. gittik bu kadınlara. kadının da kocası var temem mi.

Bu kadın
Bu adam
Ne getirdiysen bacıyın çocuklarını
Onlar senin çocukların.
aabbbarııı. eheehh. öyle mi.

Ne sapık sülalem var lan. NE SAPIK SÜLALEM VAR BENİM. O degil, ben o kadın olsam, işte kocam bana o senin çocuğun lan falan dese, işte orda çakma raybanımı çıkarıp;
"ÇEKİL ÖNÜMDEN MAYKIL"
der. Sonra. Çocuğa sarılırdım falan.

Bi de büyükbabam halay çekiyo gibi yürüyo la. Yerim.
İşte bi de bundan sonra RındaRın
var. o aslında, o hikayenin adı aslında, OSURUKLU BEDRİYE LAN, ama kibarım ya güya, rındarın yaptım. öyle. o hikaye çokfantastik ama bak, ben onu dinledikten beri kendimi çok dinç hissediyorum. HAYATIM İYKİ BÖYLE DİYE ŞÜKÜR BİLE ETTİM. Şükrü'nün ş'sini ç yap. Ergen esprisi bu işte. evet.

Neyse ben diskokıralıizlicem.
Ablamı. Dolabıma. Kitledim.
Benim. Dolabımın. Kiliti. Var. O yeeeeeeeeeeeeee.
O yeeeeeeeeeeeee sistır.

mandalina sıtar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Tarık Mengüç.