Mesela başlık fotoğrafımı başlık fotoğrafı olarak kullanmak bana ne kadar ağır gelir, bilemezsin. ONUN DIŞINDA. hadi çay koyalım.

10 Aralık 2009 Perşembe

bihter i mandalina diye soyuyolarmııış! TAMAM BÖYLE BİR ESPRİ YAPMADIM.

mesela aşk-ı memnu'nun 10 aralık bölümünde çekimlerde işte.
UZAYLILAR BİHTERİ MANDALİNA SANIP KOPARMAYA ÇALIŞTI.
İşte sonra ayfon gitti falan.
O degil, biri ayfon ters, AYFONU TERS ATTI, falan dese. geyik çıksa.
ayfonu afyon diye okumak saks.

ben blogun temasını degiştirsem lan, di ni, evet.
Az önce annem gelp yatartıkdersinasılanlicaksınnasılnasılNASILLAN
dedi gitti.

yarın geliyorum lan ben.
yarın kamink bek.
hadi.

ayrıca etiketler.nedenbenimdizdiğimsırayagöredizilmedinizlan. neyse dursun. cat power yazınca ben çıkıyım. dur lan, ERTUĞRUL ÖZKÖK YAZINCA DA BEN ÇIKCAM.
hadi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Tarık Mengüç.