Mesela başlık fotoğrafımı başlık fotoğrafı olarak kullanmak bana ne kadar ağır gelir, bilemezsin. ONUN DIŞINDA. hadi çay koyalım.

4 Aralık 2009 Cuma

henry sen rahatsız mısın oglım.

resim koyiyim lan dedim, bulamadım.
Dün anneannem geldi, spor programı açıp ağladı, siz ne kestiniz geyiği yaptı, UZAYLI KESTİK ANNEANNE.
Ama düşünsenize lan, uzaylı kesiyoruz. etini dağıtıyoruz falans.
-SELAM DÜNYALI, BİZ DOST.. MINISKİ CONKİ KAÇ!

Conki uzaylı adı, ben buldum.
Ben plütonluyum lan. Plütonda ayrı bi türkiye var temem mi, kayseriliyim ben orda.
öyle.
bizim nüfus kağıtlarımızda günde kaç çekirdek yediğimiz bilgisi var, BENİMKİ BOŞ.

Ve az önce duvara terlik attım, bana denk geldi. TERLİK WİNS.

Sonra işte burdan sınıfımdakilere iletiyorum lan; yumiyumunuzu alın ve basıngidin burdan! BANANE! ÇABUH OL!
okul saks.
ama işte okul yokken hayatım çiçekli kelebekli benim.
YEEAAAA!!
bi bitsin lan.
bi bitsin.

umut sarıkaya'nın bu sayıda yazmaması da saks.

hadi, şindi,
MICIK.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Tarık Mengüç.