Mesela başlık fotoğrafımı başlık fotoğrafı olarak kullanmak bana ne kadar ağır gelir, bilemezsin. ONUN DIŞINDA. hadi çay koyalım.

23 Kasım 2009 Pazartesi

bayram rullllllllz men. BAYRAM! İN ORDAN AŞŞAGI ! İN OGLIM!


Bayram gelse çeşke lan.
O diyil de düşünsene, hani şeker bayramında şeker topluyoruz falans ya. işte. şindi. Kurban bayramında kurban mı toplıycaz kapıdann! temem,iğrenşti,bay!!!teallam!

Sonra bayramlığım var benim. İşte onu giyip dünyayı dolaşıcam, evet. NE!
Bi de şey çok boktan lan, okul! Erken kalkmak bana göre değil yeğenim. Tatil lazım bana. AMA BUNUN YANINDA SIVIKLANCAK VAKTİM BİR KAHVE SUYUNUN KETILDA ISINMASI KADAR!
birgençkızınisyanı.

işte öyle,
sonra işte " YAN GELİP YATMAK" diye bir deyim var ya,
VAR YA HANİ;
DÜŞÜNSENE LAN! DÜŞÜNSENE Bİ! YAN GELİP YATIYOR FALANS. DÜŞÜN Bİ!


Bunları yazarken 00023 kere de esnedim (baştaki sıfırlar yer kaplasın çogörünsün diye) (CİN İM YA! CİN'İM YA HANİ!)

Bi de benim 7. sınıfta düşündüğüm SÜPERÖTESİ projem vardı.
Onu söyleyince herkes güldü falan. NE GÜLÜYOSUNUZ LAN!
öyle.
belki anlatırım.
coming suun.
hadi bays.

ÖZET: BAYRAM RULLZ, OKUL SAKS!

1 yorum:

  1. sende bir Balık Burcu havası seziyorum... hiç hoş değil.

    YanıtlaSil

Tarık Mengüç.