Mesela başlık fotoğrafımı başlık fotoğrafı olarak kullanmak bana ne kadar ağır gelir, bilemezsin. ONUN DIŞINDA. hadi çay koyalım.

15 Kasım 2009 Pazar

NEDEN YALAN SÖYLİYELİM BİZ AJANIZ.


Bu çalışmamızın adı;
AJAN.
işte öyle.
aslındabufotografbenimarkadan"burundeligimvaabenniim" veberrununönden"gencimbenergenimgizelim" demesiyle alakalı.
AMA OLSUN.

yarın kimya sınavı varmış.
dedim ki; NOLUYO LAN.
kendimi bildim bileli ortada bi kimya sınavı var.
DEMN İT.

Bi de yazın annemlere "yiiaahhh günlerden nee bügün? " falan derdim.
işte.
annem.
derdi.
AMA BUGÜN BİLDİĞİN PAZAR LAN.
Bİ UYANDIM PAZAR.
işte bu yüzden yaz gelmeli.
pazar pskolojisi saks.

bi de anneme umut sarıkaya'nın "tüm gece yeni uyanmış anneler bir araya toplanırsa büyük bir karadelik oluşabileceğini BİLİYOR MUYDUĞUZ?" karikatürünü gösterdim.
İşte.
Annem.
"DALGA GEÇİN ANCA BİZLE. ANNEYİ KÖTÜLEYİN SİZ. ONLARI OKUYUP KİH KİH GÜLCEGİNE ANNE SÖZÜ DİNLE AZCIK ! DERS ÇALIŞ Bİ KERE BAK YARIN SINAVIN VARMIŞ KİMYA SINAVIN"
dedi.
benim bilmediğim sınavımı annem biliy lan !
çohkorkuyorum gençler.

fotoğrafı koymamalıydım.
AY.
AMAN.
yeni çalışmalarımızla karşınıza çıkcaz daha sonra.
O HADAR.

edip: hala çohateşliyim gençler. 39 derece ateş lan ! TEALLAM.

2 yorum:

  1. Bu nasıl ajanlık böyle! Fotoğraf taze değil, arşiv. tarih tutmuyor, saat de ileri; yoksa bir saat geri almadınız mı?.. Neresinden tutsan rezalet yani... Ajanlar sınıfta kaldı... Üstelik Çilek Mobilya reklamı da alınmış, ajanlık gururu paraya satılmış, o ayrı.

    YanıtlaSil
  2. sıs mabu!! kronik muhalefet..
    ayrıca o argadan çıkan çilekresmi de, çilekmobilya diyil YURDUM ÇİLEĞİ.
    TARLADAN KOPARDIK.

    sinsi..

    YanıtlaSil

Tarık Mengüç.