Mesela başlık fotoğrafımı başlık fotoğrafı olarak kullanmak bana ne kadar ağır gelir, bilemezsin. ONUN DIŞINDA. hadi çay koyalım.

11 Kasım 2009 Çarşamba

hoppidikli fotograf severim ben.

Bu fotografın asıl ismi arkadaki genç, gençler.
Onun dışında üstüne çıktığım 000000040. kişiyi görüyosunuz mesela. baştakisıfırlarçokgörünsündiyeydiyoksasıfıretkisizelemanyeeeğenim.
Bi de, ohadar hastayım ki şuan, annem bile "AYYS DOMUZ GRİBİ !" diye kaçıyo benden. falans.
Ama okula gitmicem lan, ehe.

Bu arada az önce teyzem gelmiş, kapıyı açmıştım işte ölü ölü kapı açıyorum ben. neyse işte kadın bildiğin "Öyküü tuvalette kim var? " dedi gitti.
falans.

bu kadar gençler.
DUA EDİN DE ÖLMİYİM BEN. NEBİLİYİMLA.

edit: ne farkettim, hani benim "YORUM" yazması gereken kızımda "KIZIM İN ORDAN!" yazıyi ya. ben de hep milletin üstüne hoppidiklemeli fotograf koyuyorum falan. o da ona itafen in ordan diyi, uymuş ora bence. iyi olmuş ora, ehe.

1 yorum:

  1. Hayır o değil de, merak ediyorum seni bir gün de kitap okurken görecek miyiz? ya da ne bileyim şöyle bir tiyatro kapısında, heykel sergisinde filans..

    YanıtlaSil

Tarık Mengüç.