Mesela başlık fotoğrafımı başlık fotoğrafı olarak kullanmak bana ne kadar ağır gelir, bilemezsin. ONUN DIŞINDA. hadi çay koyalım.

10 Kasım 2009 Salı

gene mi kabaağk !

Hadi lan, son resim bu. VALLAYİ SON. CİDDEN.
Bi de. mesela. saç.
bi de. mesela. zeliha.
bi de. mesela. neyseiştebukadar.
BU KADAR.

bi de. allasen.
hangisi.
ben.
HA.
HANGİSİ.
HA?
vicdansızlar.

bu kadar.
gkjdlsjv
ay uf çohsıkıldım.

ANNE BANA BAGIRIP DURCANA YEMEK YAPSAĞAA YAPSAĞA YEMEK, AÇIM !

"yapıyorum. "
dedi.
işte.
kabakmış.
3 GÜNDÜR KABAK.
negzel.
çohsaglıklıyız.

akeee.
keee.

GENÇ Ö.P. (ASLINDA P.'DE VAR) EVİNDEKİ KABAK GRİBİ SALGINIYLA ÖLDÜ.
olmadı.
bu.
dır.

GENÇ Ö.P ANNESİNİN 3 GÜNDÜR YAPTIGI KABAK YÜZÜNDEN.
ÖLDÜ.
BİLDİĞİN YOK ŞUAN.
AMA BU PİHİMİZDE DEYİL; ŞİNDİ; HAVA DURUMU.

haberlerdeensonasıkıştırılmışbohtanhaber.
o kadar şeyim gençler.
şey.
bi de.
bazen canım çok sıhılır ÇATIDAN ATLARIM BEN.
neşarkıymışake.

gidemiyorum.
kabak var.
YOKUM DİYOOOOOOOOR.
HAAAAAAAAAYIIIIIIIIIIIIR !

pjiiaaeem. (ali dağından yuvarlanma efekti.)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Tarık Mengüç.