Mesela başlık fotoğrafımı başlık fotoğrafı olarak kullanmak bana ne kadar ağır gelir, bilemezsin. ONUN DIŞINDA. hadi çay koyalım.

12 Kasım 2009 Perşembe

dop yoh dediğin bi yer var mı bildiğin kenk?

Bugün hastaneye gittik.
Ölüyorum falans diye.
İşte doktor dop çıktı. Babam da gelmiş kulağıma " Herif dop ehee " falan dedi. Ben orda öldüm. Ölmedim de inme indi lan. Felç geçirdim. Ama sonra düzelmişim falans.
Sonra doktor dedi ki," domuz gribi diyil cınıms bu, ama vücudun çohdirençsiz anne sözü dinlemiy misin sen ?" falan dedi lan bana.
utanmasa lolipop vercek.
dop işte. bildiğin dop.

lan, o diyil de en kötüsü burun tıkalıklığı. öldüm lan.
bi de bunları yazarken kahkaha atıp bi anda ağladım, az önce onu aşkı memnu da nihal yapıyodu ondan esinlendim bence kşfdjsldvm ama yani nebileyim.

gençler.
Ö.P.K ÖLDÜ.
MADDİ MANEVİ BİLDİĞİN ÖLDÜ.

bu kadar.
bay.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Tarık Mengüç.