Mesela başlık fotoğrafımı başlık fotoğrafı olarak kullanmak bana ne kadar ağır gelir, bilemezsin. ONUN DIŞINDA. hadi çay koyalım.

17 Kasım 2009 Salı

enneeah.


İşte ben bunu gösterdim anneme. "ANNEYİ KÖTÜLEYİN SİZ. ANNEYLE DALGA GEÇİN. BUNLARA KİHKİH GÜLECEGİNE GİT DERS ÇALIŞ HAYIRSIZ! KİMYA SINAVIN VARMIŞ BAK YARIN."
diye.
çemkirdi.
İşte tam olarak onu demedi ama onu ima etmişti..

Bi de ben dün mü ne rüyamda Behlül'le evleniydim la.
İşte şey oldu beyle okuldaymışız. Üstüme bi baktım gelinlik. Neyse işte annem de ordan çıkmış "ÇOHZEL OLCAK BAH ÇOHSÜPEROLCAK ÇOHZEL İYİ OLUCAK TAMAM MI?" diye gaz veriyor falan ksdşglkj sonra işte birden nikah dairesi gibi bi yerde belirdik. Orda bi tane tabut işte. Tabutu bi açtım BEHLİL. Tarık Mengüç efektiyle mıtlı mıtlı çıktı tabuttan işte.
Sonra.
Uyandım.
Öyle.

Behliiiiiiiiiiiiiiiiiil behlllllllllllllliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiül.

bi de gece aklıma "dişimde kalmış domates,yarim sever plates." diye bişey geldi. "aa güzelmiş lan" dedim. kağıda yazdım unutmiyim diye bilgisayarımın üstüne koydum. sabahta işte tivitır a yazdım. öyle. lşlfh

Bu kadar.
Bi de hala çohateşliyim ben diyim 38 sen de 39. yaa, NABEĞĞĞR.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Tarık Mengüç.