Mesela başlık fotoğrafımı başlık fotoğrafı olarak kullanmak bana ne kadar ağır gelir, bilemezsin. ONUN DIŞINDA. hadi çay koyalım.

10 Kasım 2009 Salı

Entel nasıl olunur ?


Beni köşeye sıkıştırıp falan "nasss entel olcaaaeeaazzzzz kenk" falan diyorlardı işte.
sonra.
böyle.
BÖYLE OLUNUR.

içinde seks olan.
her şeyi.
silin. SAPIK MISIĞIZ Bİ KERE.
mklfmjkfslj

edip: o sugababes nerden çıktı biliyosunuz mu. indirdim onu. sırf size gösteriyim diye indirdim. ecnebiler. kfjadklgj
bi de KET PAVIR KALP.

4 yorum:

  1. seks-enlerin (80'lerin) müziklerini de silmemiz gerekiyor mu, entel abla?

    YanıtlaSil
  2. BEN NE DEDİM.
    seks olan her şeyi.
    silin !
    SİL !
    ÇABUK SİL !

    70ler kalsın.

    YanıtlaSil
  3. cat power <3 ben

    bir sürü daha kalp.

    YanıtlaSil
  4. cat power <3 sen <3 ben
    BİRSÜRÜSÜRÜKALP.

    YanıtlaSil

Tarık Mengüç.