Mesela başlık fotoğrafımı başlık fotoğrafı olarak kullanmak bana ne kadar ağır gelir, bilemezsin. ONUN DIŞINDA. hadi çay koyalım.

13 Kasım 2009 Cuma

kereviz.

Rüyamda aglılar doğuya akın yapiylerdi.
İşte "allah allah allaağğğğğğğğğh goşun gençler" diye falans.
Bi de az önce kapıda kaldım ben, sonra düşündüm de kendimize yapılmasını istemedigimiz seyleri baskalarına da yapmamalıyız.
YA KAPI BENDE KALSAYDI.

ve o zaman yediğim kerevizlerin beni yemesi de var.
mesela uçağa biniyoruz.
YA UÇAK BİZE BİNERSE LA? YA BİNERSE.
uçağa biniyoruz da çohartis oldu ha.
"Pazartesi sabah Londra' ya uçuyorum hehehe :h"
FALAN.

ya ag bizi giyerse mesela.
pc bizi kullanırsa.
kereviz bizi yerse.
çorba bizi içerse.

bu ğadar.

1 yorum:

  1. Yazıya bakılırsa ağır bir hastalık geçiriyor olmalısın... geçmiş olsun... daha önce de "geçmiş olsun" demiştim; ama istedim ki İHİ KATI olsunç

    YanıtlaSil

Tarık Mengüç.