Mesela başlık fotoğrafımı başlık fotoğrafı olarak kullanmak bana ne kadar ağır gelir, bilemezsin. ONUN DIŞINDA. hadi çay koyalım.

19 Kasım 2009 Perşembe

mereaeeeeeeeeee.

LAN.
KOMŞU ANAHTARINI BİZİM EVİN KAPISINA SOKTU AZ ÖNCE. BAKTI OLMİYİ GİTTİ.
EVET.
YAŞADIM BUNU BEN.

Bi de börgır çağırdım. Onu da inşallah kapmaz. GAPAR O. O Bİ SİNSİ Bİ SİNSİ. SIPA O.
Sonra üst komşu dün lavabosuna turşu dökmüş gene, tüm ev turşu kokiyy. LAN O DEYİL ÜST KOMŞU 50 YAŞ ÜSTÜ AMA YASEMİN MORİ DİNLİYOLAR. O KADAR ÇAĞDAŞLAR Kİ. DÜŞÜN. TEALLAM. mkljflkjh

Az önce odama bi sinek girip "tarih sığaağı" diye vızıldadı işte. LAN BENİ ÇALIŞTIRIN.
20 30 ALMAKTAN BIKTIM.
ÇALIŞTIRIN BENİ.

ay bırak bi bi bi bırak bi Bİ ALLASEN.
bu kadar.
bitti.
mıcık.

lan aklıma geldi dün babama "SEN DI BİĞTLIS'I BİLİYOR MUSUN" dedim. o da artis artis "SIPA,DI BİDILS O. BİDILS." dedi. Hatta sonra gururlu gururlu; "O ÖLEN Mİ NE O DA BANA BENZER NEYDİ PAUL HAH" dedi.
artis.
sinsi.
SİNSİ.

börgır geldi.
karnımı doyurup ders çalışcam gayette.
NEFRET EDİYORUM LAN.
Bİ DE AŞKI MEMNU VAR LJSKGSAHLGASG BEN O VARKEN DERS Mİ ÇALIŞCAM, BU MU HAYAT!!
bideheycanlıbölümdüteallamnbismillah.

1 yorum:

  1. Kung Fu Tzu ne demiş: "anlamak istemeyene hiçbir şey anlatamam ben." Yani şimdi sen anlamak istemiyorsan kendine de anlatamazsın o tarih dersini. (Kung Fu Tzu dediğim adam da Konfüçyus'un ta kendisi.)

    YanıtlaSil

Tarık Mengüç.