Mesela başlık fotoğrafımı başlık fotoğrafı olarak kullanmak bana ne kadar ağır gelir, bilemezsin. ONUN DIŞINDA. hadi çay koyalım.

11 Kasım 2009 Çarşamba

ehe.

Bugün ben mutlu mutlu meyve suyumu içerken çohalakasız biri gelip, meyve suyumun kabını sıktı mesela. İşte ölüyodum ben orda lan.
Ondan kaçtım sonra. Zaten yeni terli ergen bıyıkları vardı, korktum ben.
Sonra bana "Nolduuu korktun mu eheaahhe" dedi.
EVET AKE ÇOHKORKTUM BEN.
Hep boyum kısa diye bunlar. EZİYOLAR LA BENİ.
Ama her şey ordan ayrıldıktan sonra başladı. dıdındındındıdın.
Elimde meyve suyum. Sınıfa gidiyorum beyle. İşte her şey yavaş çekim. Sınıfın kapısını açtım tamam mı. Kapıyı açtım beyle;
40. BÖLÜMÜN SONU.
dın nınınının nının nı.
şaha la şaha.
Kapıyı açtım ben işte.
Sınıfta erkekler var sadece. İşte. Bi topluluk. Ordan da "aaaaahhhhhhhhh yapmayın la aciiyyyy ahhhhhhhhhhhhhhhhhhsss" diye sesler geliyi falans. sandığıngibidiyillan.
sonra. ben de baktım işte.
BİRİNİN ELİNDE AĞDA. VEDAT'IN* BACAĞINA AĞDA YAPIYOLARDI LAN. BİLDİĞİN AĞDA.

sonra koşarak eve geldim.
bu kadar.
bys.

*vedat: temizbacahlı bi arkadaş. evat ( :g kod adlı ifade )

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Tarık Mengüç.