Mesela başlık fotoğrafımı başlık fotoğrafı olarak kullanmak bana ne kadar ağır gelir, bilemezsin. ONUN DIŞINDA. hadi çay koyalım.

10 Kasım 2009 Salı

hayat ne tuhaf çimenlers falans.

günü bu fotogragla bitirmek istedim gençler.
bu da sanatsal ki ha.
çimenler mesela.
hayat ne tuhaf çimenler falan kjdg

BOZUK TELEFONLA ÇEKMİŞTİM LAN.
annem.
bi de.
ayys bu kadın beni öldürcek..
ELİNDE ZENCEFİL BEN KAÇIYORUM O KOVALIYO SIKILMIYEEAA YEAA !
AY ENNEE.
İÇMİŞEEM.
ayss.

bir de geçen hastanedeyiz.
babam eski sevgilisini gördü falan.
annem de sinsi sinsi bakıyor kljskdjf gaz veriyeea babam "bu karı da ne çirkinleşmiş akee" diye.
işte.
sonra.
şımardı annem falans.
elini koymuş başına.
"ayyss hilmiee ben mi güzelim onlar mı?"

hilmiee yanlız.
homie. mesela.

bide benim sultan papağanım vardı.
adını hilmi koyucaktım, babam kızdı. DID DEDİ.

evet. çohailesel bi yazı blog ne zıkkımsa. NE OLUYOR LAN BU YAZDIKLARIMIZ?

neyse.
yatıyorums bens.
okul. falan.
HİŞSEVMİYORUMBENMESELA.

bu kadar.

1 yorum:

  1. "Aramakla bulunmaz; lakin bulanlar arayanlardır." Beyazıd-ı Bestami.

    YanıtlaSil

Tarık Mengüç.